FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Onze groeiende, klantgerichte organisatie heeft behoefte aan een ervaren administratief medewerker die zich thuis voelt in een wervelende omgeving. Wij zoeken een collega die ervoor zorgt dat onze administratieve processen op rolletjes blijven lopen en die er plezier in heeft ook een aantal facilitaire zaken te regelen. Ben jij een echte allrounder? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet!

Wat wordt jouw rol?
Jouw belangrijkste taken zijn het zorgen voor onze personeels- en financiële administratie, zoals:

  • het verzorgen van de gehele inkoop- en verkoopfacturatie
  • het verzorgen van boekingen en financiële rapportages
  • debiteuren- en crediteurenbeheer
  • het voorbereiden van betalingen
  • het verwerken van de urenadministratie en declaraties
  • klaarzetten van de btw-aangifte
  • het onderhouden van contact met externe adviseurs over deze zaken
  • daarnaast vinden we het fijn dat ook de facilitaire zaken goed geregeld zijn

Jouw takenpakket is dus enorm gevarieerd, maar je moet wel affiniteit met cijfers hebben. Afhankelijk van jouw belangstelling is er ruimte om het takenpakket aan te vullen en je mag natuurlijk meedenken over het verbeteren van onze processen en systemen.

  • 16 – 24 uur

  • MBO 4

  • €2.600,00 -€3.200,00 (op basis van fulltime)

  • Oosterhout

ONS VOORSTEL

Wij bieden een zelfstandige, verantwoordelijke en veelzijdige baan bij een snelgroeiend internationaal ICT bedrijf:

  • Onze voorkeur gaat uit naar een collega die 24 uur per week beschikbaar is
  • Een goed salaris (salarisrange € 2.600,00 – € 3.200,00) en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw specifieke opleiding en ervaring
  • 8% Vakantiegeld, een marktconform pensioen, flexibele werktijden
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000,- per jaar (wat je 3 jaar kunt opsparen)
  • 25 verlofdagen en de mogelijkheid om een week extra bij te kopen
  • Een dagelijkse gratis lunch (als je op kantoor bent!), een maandelijkse borrel en 2x per jaar een teamuitje
  • Een smartphone en laptop van de zaak

WAT JIJ MEEBRENGT

Goede communicatieve vaardigheden zijn voor elke functie bij Retail Experts belangrijk. We werken immers intensief samen met elkaar en met onze klanten. Wij denken bovendien dat relevante werkervaring onmisbaar is in deze functie. Verder vragen wij het volgende:

  • MBO4/HBO werk- en denkniveau (bijv. opleiding MBO bedrijfsadministratie niveau 4)
  • Ervaring met boekhoudpakket (bijv. Exact)
  • Ervaring met Microsoft Office
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van het Engels
  • Een flexibele werkhouding

Wie zijn wij? Retail Experts: Dé ICT-teamplayer voor retail & groothandel
Wie aan retail denkt, denkt niet als eerste aan ICT. Toch is het belang van goede ICT-oplossingen voor retailorganisaties groot. Als de ICT-oplossingen als een zonnetje werken, kan onze klant meer tijd aan de consument besteden. Wij vormen als ICT-teamplayer één team met de ICT-organisatie van de klant om te zorgen voor soepele processen. Werken bij Retail Experts is werken in een informele, groeiende organisatie met korte communicatielijnen. We werken voor mooie klanten in heel Europa zoals Domino’s, Dille & Kamille, etc.

Wil jij werken in een organisatie waar jouw werkplezier een belangrijke succesfactor is en waar je veel eigen inbreng hebt? Stuur dan je cv en motivatie zo snel mogelijk naar vacature@retailexperts.nl ter attentie van Diane Breugelmans. Wij zijn van plan snel vervolgstappen te zetten en kijken uit naar jouw sollicitatie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.