LOGISTIEK COÖRDINATOR

Ben jij de nieuwe collega die ons helpt in het waarmaken van deze ambitie: het realiseren van een excellente klanttevredenheid door uitvoering van een optimaal orderproces? Dan zien wij kansen!

Wat wordt jouw rol?
Als Logistiek Coördinator zorg je voor het totale order proces, je hebt ideeën over procesoptimalisatie en krijgt energie van een vlekkeloos proces. Je bent het eerste aanspreekpunt voor externe klanten die losse hardware bestellen en voor de interne klanten van ‘Field Service’. Dat betekent dat je snel kunt schakelen en verantwoordelijk bent voor:

  • Het ontvangen, controleren, boeken, bevestigen van klantorders
  • Het zoeken naar leveranciers die de gevraagde artikelen tegen de juiste prijs leveren
  • De totale administratieve verwerking van het inkoopproces en goederenontvangst tot en met het goedkeuren van de inkoopfacturen
  • Het organiseren van (inter-)nationaal transport
  • Het verzendklaar maken van orders
  • Het verzorgen van de (administratieve) afhandeling van de uitgeleverde orders
  • Op deze manier lever je een actieve bijdrage aan de service naar onze klanten

Wij zijn een groeiende organisatie en verwachten in de toekomst de capaciteit in het magazijn uit te breiden. De kans bestaat om door te groeien naar een leidinggevende rol, waarbij je als meewerkend voorman/-vrouw ook zelf blijft aanpakken.

  • 32 – 40 uur

  • MBO 4/HBO

  • €2.850,00 -€3.500,00 (op basis van fulltime)

  • Oosterhout
    (werkgebied: NL)

ONS VOORSTEL

Wij bieden een zelfstandige, verantwoordelijke en veelzijdige baan bij een snelgroeiend internationaal ICT bedrijf:

  • Ons voorstel is 32-40 uur in de week
  • Een goed salaris (salarisrange € 2.850,00 – € 3.500,00) en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw specifieke opleiding en ervaring
  • 8% Vakantiegeld, een marktconform pensioen, flexibele werktijden
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000,- per jaar (wat je 3 jaar kunt opsparen)
  • 25 verlofdagen en de mogelijkheid om een week extra bij te kopen
  • Een dagelijkse betaalde lunch (als je op kantoor bent!), een maandelijkse borrel en 2x per jaar een teamuitje
  • Een smartphone en laptop van de zaak
  • Fijne collega’s en uitdagende opdrachten

WAT JIJ MEEBRENGT

Als Logistiek coördinator ben jij analytisch en probleemoplossend. Je hebt sterke sociale en communicatieve vaardigheden en je kunt goed zelfstandig werken én goed samenwerken. Verder breng je het volgende mee:

  • MBO 4/HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur op het gebied van supply chain management)

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een logistieke/customer service rol binnen een dynamische omgeving
  • Goede beheersing van Microsoft Office
  • Kennis van Exact of een ander boekhoud programma
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Teamspeler, die accuraat en gestructureerd werkt
  • Leidinggevende ervaring is een pre
  • In het bezit van rijbewijs B

Wie zijn wij? Retail Experts: Dé ICT-teamplayer voor retail & groothandel
Wie aan retail denkt, denkt niet als eerste aan ICT. Toch is het belang van goede ICT-oplossingen voor retailorganisaties groot. Als de ICT-oplossingen als een zonnetje werken, kan onze klant meer tijd aan de consument besteden. Wij vormen als ICT-teamplayer één team met de ICT-organisatie van de klant om te zorgen voor soepele processen. Werken bij Retail Experts is werken in een informele organisatie, in een team van zo’n 20 collega’s met korte communicatielijnen en een platte organisatie. We werken voor mooie klanten in heel Europa zoals Domino’s, Dille & Kamille, etc.

Wil jij werken in een organisatie waar jouw werkplezier een belangrijke succesfactor is en waar je veel eigen inbreng hebt? Stuur dan je cv en motivatie zo snel mogelijk naar vacature@retailexperts.nl ter attentie van Diane Breugelmans. Wij zijn van plan snel vervolgstappen te zetten en kijken uit naar jouw sollicitatie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.