OFFICE MANAGER

Onze groeiende, klantgerichte organisatie heeft behoefte aan een ervaren Office Manager die het leuk vindt om uiteenlopende zaken aan te pakken. Ben jij een multi-tasker die stevig in de schoenen staat? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet!

Wat wordt jouw rol?
Als Office Manager is geen dag hetzelfde. Jouw takenpakket biedt veel ruimte voor eigen initiatieven en is enorm gevarieerd. Je houdt je bezig met deze vakgebieden:

  • Secretarieel/organisatorisch
    Organisatie van (strategische) meetings, het maken van verslagen en actielijsten en het opvolgen van afspraken. Daarnaast zorg je er samen met een collega voor dat facilitair alles op orde is. Je betrekt collega’s op een goede manier en spreekt hen aan op hun verantwoordelijkheid.
  • Personeelsbeleid & recruitment
    Je stelt vacatureteksten op, zet deze uit via de best passende kanalen en gaat actief op zoek naar de nieuwe collega’s. Je maakt de eerste selectie en voert gesprekken met kandidaten. Verder ben je medeverantwoordelijk voor het personeelsbeleid en de daarbij behorende uitvoerende taken. Samen met een collega organiseer je bovendien leuke personeelsactiviteiten.
  • Marketing & Communicatie
    Denk hierbij aan het uitwerken van presentaties, het actueel houden van onze website en Linkedin, het bewaken van de huisstijl en het opstellen van de maandelijkse interne nieuwsbrief.
  • 24 – 32 uur

  • HBO

  • €2.600,00 – €3.400,00

  • Oosterhout

Solliciteren

WAT JIJ MEEBRENGT

Goede communicatieve vaardigheden zijn voor deze functie een must. Bovendien is een proactieve houding in onze organisatie onmisbaar. Wij zoeken een kandidaat die het volgende meebrengt:

  • HBO werk- en denkniveau (opleiding: bijv. HBO-communicatie of Schoevers Officemanagement)

  • Minimaal 5 jaar ervaring

  • Zeer goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van het Engels

  • Ervaring met Microsoft Office

  • Klantgericht, toegankelijk, proactief, flexibel, zelfstandig, teamspeler, besluitvaardig

ONS VOORSTEL

Als jij onze droomkandidaat bent, kun je rekenen op een zelfstandige, verantwoordelijke en veelzijdige baan en bouw je samen met ons verder aan het succes. Verder bieden wij:

  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw specifieke ervaring.

  • De beschikking over een persoonlijk ontwikkelingsbudget

  • Een flexibele werkplek: op kantoor in Oosterhout en incidenteel thuis

  • Een smartphone en laptop van de zaak

  • Een dagelijkse lunch (als je op kantoor bent!)

  • Fijne collega’s en veel afwisseling

Solliciteren

Wil jij werken in een bedrijf waar jouw werkplezier een belangrijke succesfactor is en waar je veel eigen inbreng hebt? Stuur dan je cv en motivatie zo snel mogelijk naar backoffice@retailexperts.nl ter attentie van Patricia Nelen. Wij zijn van plan snel vervolgstappen te zetten en kijken uit naar jouw sollicitatie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Terug naar overzicht