SUPPORT, TECHNOLOGY & PROJECTS
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar, voor elke ICT-vraag, maar ICT is geen doel op zich, het moet uw organisatie faciliteren.
Support: we willen het aantal calls verminderen en daarmee de downtime voor u verkleinen. De bedragen die u daarmee bespaart kunt u zinvoller inzetten. Technology: onze kennis van retailorganisaties en van ICT-mogelijkheden maken het mogelijk slimme oplossingen te realiseren die uw organisatie een stapje verder brengen. Projects: samen met u bekijken we wat er nodig is om uw klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. We denken en werken mee als een verlengstuk van uw organisatie.
ENKELE VAN ONZE SERVICES
- Doorlichten van de ICT-performance van uw organisatie
- Ontwerp, selectie, realisatie en implementatie van ERP, POS, Time & Attendance, omnichannel concepten en e-commerce platformen
- Leveren en installeren van hardware ten behoeve van Point-of-Sale en Hoofdkantoorautomatisering
- Support en beheer van winkelautomatisering in Europa
- Meedenken en adviseren over slimme oplossingen en kostenbesparingen (vaak zien we dat er op support bespaard kan worden waardoor er ruimte is voor technische innovaties)
- Ontwikkeling en installatie van klantgebonden apps, support apps, route-optmalisatie, RFID, slimme winkelkarretjes, etc.