SERVICEDESK

Door de krapte op de arbeidsmarkt en hoog verloop kiezen klanten er vaak voor om de servicedesk of SPoC uit te besteden.

Binnenkomende communicatie wordt direct geregistreerd in ons IT Service Management-systeem en volgens afspraak afgehandeld.

Met onze aanpak nemen wij IT-vraagstukken volledig over of ondersteunen we uw bestaande IT-organisatie.

Kiest u voor onze SPoC-dienst, dan zorgen wij bovendien voor betrouwbaar SLA/XLA-management bij samenwerking met meerdere leveranciers.

KOM IN CONTACT

    first call resolution

    meertalig

    24/7 beschikbaar

    WAT HOUDT HET IN?

    “Volledige ontzorging voor retailorganisaties.”
    Onze servicedesk fungeert als centraal aanspreekpunt voor alle incidenten en verzoeken. Eén telefoonnummer, één oplossing – snel en duidelijk.

    “Ervaren team, directe actie.”
    Met ruime ervaring en een efficiënt ITSM-systeem reageren we snel en doelgericht. We begrijpen dat winkelproblemen directe impact hebben op de omzet, en handelen daar ook naar.

    HOE ONDERSCHEIDEN WIJ ONSZELF?

    Omdat veel organisaties de voorkeur geven aan een eigen servicedesk, sluiten wij hier als partner naadloos op aan met flexibele en schaalbare ondersteuning. Zo combineren we de voordelen van interne controle met de expertise en continuïteit van een externe partij:

    • Proactieve kennisborging
      Uw kennis blijft behouden via kennisitems en een Shift Left-aanpak.
    • Werken vanuit uw naam
      Wij opereren – indien u dit wenst – volledig in uw huisstijl, met eigen portaal, URL en medewerkers op locatie.
    • Altijd een goede bezetting
      Geen zorgen over personeelstekort, vakanties of nachtdiensten. U bespaart op werving, training en management.
    • Call- en kostenreductie
      Tot 10% besparing dankzij inzicht, rapportages en ons Problem Management team.

    WELKE MOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

    Onze servicedesk is flexibel inzetbaar, volledig afgestemd op uw wensen en bestaande IT-structuur. U kunt kiezen uit verschillende vormen van samenwerking:

    • Volledige overname
      Wij nemen de volledige eerste- en tweedelijns servicedesk uit handen: van intake tot oplossing.
    • Aanvulling op uw team
      Versterking tijdens piekmomenten, projecten of buiten kantooruren.
    • Back-up buiten werktijden
      24/7 bereikbaarheid zonder zorgen over nachtdiensten of weekendbezetting.
    • Multichannel support
      Bereikbaar via telefoon, e-mail, portaal of (video)chat – volledig in uw huisstijl.

    In alle gevallen staan uw kernwaarden en klantbeleving centraal. Wij zorgen ervoor dat onze dienstverlening naadloos aansluit op uw organisatiecultuur en IT-doelstellingen.