SOFTWARE SELECTIES

Het aantal software mogelijkheden groeit voortdurend. Maar wat is voor u de best passende oplossing?

Vanuit Retail Experts hebben wij ruim overzicht over welke systemen beschikbaar zijn. Hoe de leveranciers erachter zich in de praktijk ‘gedragen’. Of het nu gaat om ERP, POS, webstores, integratie platforms, logistieke oplossingen of PIM, wij helpen u om een duidelijke keus te maken.

HOE PAKKEN WIJ DAT AAN?

Allereerst is het belangrijk te weten dat wij al sinds onze oprichting in 2004 volledig onafhankelijk opereren. Wij krijgen geen commissies van software leveranciers, zijn niet afhankelijk van ze en hebben geen achterliggende deals. Hiermee bent u verzekert van het beste advies. Een advies dat enkel rekening houdt met uw belangen.

We houden het vooral praktisch. Geen oeverloze long lists, tijd en kosten verkwisten. Wij doen op grond van onze kennis in de retail en uw bedrijf een voorstel voor 3-4 systemen en mogelijke leveranciers. Daar moet u inderdaad vertrouwen op ons juiste oordeel…
Van daaruit natuurlijk het samenstellen van de behoeften in een Request for Proposal en het bekende selectie traject. Niets nieuws.

Wel nieuw voor u is mogelijk onze kordate aanpak, met heel veel kennis over wat past en niet past in uw bedrijf. Want iedere retailer is anders en ook weer gelijk. Wij weten dat. Omdat we zo ervaren zijn kunnen we ons juist richten op waar u anders bent. Dat nemen we mee in de selectie.
Van groot belang is bijvoorbeeld uw omvang en bedrijfscultuur. Een pakket kan nog zo goed functioneel passen; als de leveranciers niet matchen met uw organisatie gaat het nooit werken. Daar houden wij dus rekening mee.

Als doorlooptijd streven wij naar maximaal 13 weken.

WAT SCHIET DE RETAILER ER MEE OP?

Met onze aanpak bent u verzekerd van tegen minimale kosten en binnen 13 weken een optimaal en volstrekt onafhankelijk advies op tafel te hebben waar u een helder besluit op kunt nemen.

Neem contact met ons op!

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!