IT SUPPORT ENGINEER

Wij zoeken een collega die samen met ons de komende jaren aan een ambitieuze support community wil bouwen. Ben jij de nieuwe collega die blij wordt van een veelzijdige job met veel afwisseling? Zorg jij ervoor dat alle systemen werken bij onze klanten? Dan zien wij kansen!

Wat wordt jouw rol?

Als IT Support Engineer weet jij precies wat onze klant nodig heeft. Je maakt echt onderdeel uit van het team van de klant. Je bouwt je mee aan onze systemen en ben je superhandig! Dankzij jouw ervaring kun je snel praktische oplossingen bieden. Je werkt zelfstandig, efficiënt en doelgericht, maar je neemt ook de tijd voor het contact met de klant. We willen immers een langdurige relatie opbouwen. Jouw rol als IT Support Engineer:

  • Je bent medeverantwoordelijk voor onze servicedesk
  • Je geeft waar nodig technisch advies, in begrijpelijke taal voor de klant
  • Je lost remote eerste en tweedelijns IT vraagstukken op
  • Je speelt een actieve rol in Problem Management
  • Je pleegt remote onderhoud aan alle systemen die wij in beheer hebben
  • Je verzorgt reparaties, support en preventief onderhoud bij de klant
  • Je denkt mee over verbeteringen in het proces
  • Je zorgt ervoor dat de klantdocumentatie op orde is
  • Je onderhoud goed contact met de leveranciers
  • Dit alles doe je gestructureerd en met veel aandacht voor het eindresultaat
  • 32 – 40 uur

  • MBO 4

  • €2.200,00 -€3.100,00 (op basis van fulltime)

  • Oosterhout
    (werkgebied: Europa)

ONS VOORSTEL

Wij bieden een zelfstandige, verantwoordelijke en veelzijdige baan bij een snelgroeiend internationaal ICT bedrijf:

  • Onze voorkeur gaat uit naar een collega die 32-40 uur per week beschikbaar is
  • Een goed salaris (salarisrange € 2.200,00 – € 3.100,00) en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw specifieke opleiding en ervaring

  • Een onkostenvergoeding voor zakelijke reis- & verblijfskosten in binnen- en buitenland

  • 8% Vakantiegeld, een marktconform pensioen, flexibele werktijden

  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000,- per jaar (wat je 3 jaar kunt opsparen)

  • 25 verlofdagen en de mogelijkheid om een week extra bij te kopen(op fulltime basis)

  • Een dagelijkse gratis lunch (als je op kantoor bent!), een maandelijkse borrel en 2x per jaar een teamuitje

  • Een smartphone en laptop van de zaak

WAT JIJ MEEBRENGT

Jij houdt wel van een uitdaging, je bent enthousiast en probleemoplossend. Dankzij jouw sociale en communicatieve vaardigheden en kun je goed zelfstandig werken én goed samenwerken. Verder breng je het volgende mee:

  • MBO niveau 4 werk- en denkniveau

  • Ca. 1-3 jaar relevante werkervaring

  • Affiniteit of ervaring met IT hardware, bekabeling en installatietechniek
  • Kennis van M365, Azure, ITIL, cloud-, server-, netwerk- en werkplekkenbeheer
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Teamspeler, die accuraat en gestructureerd werkt
  • In het bezit van rijbewijs B
  • Bereid periodieke storingsdiensten te draaien tegen vergoeding

Wie zijn wij? Retail Experts: Dé ICT-teamplayer voor retail & groothandel
Wie aan retail denkt, denkt niet als eerste aan ICT. Toch is het belang van goede ICT-oplossingen voor retailorganisaties groot. Als de ICT-oplossingen als een zonnetje werken, kan onze klant meer tijd aan de consument besteden. Wij vormen als ICT-teamplayer één team met de ICT-organisatie van de klant om te zorgen voor soepele processen. Werken bij Retail Experts is werken in een informele, groeiende organisatie met korte communicatielijnen. We werken voor mooie klanten in heel Europa zoals Domino’s, Dille & Kamille, etc.

Wil jij werken in een organisatie waar jouw werkplezier een belangrijke succesfactor is en waar je veel eigen inbreng hebt? Stuur dan je cv en motivatie zo snel mogelijk naar vacature@retailexperts.nl ter attentie van Diane Breugelmans. Wij zijn van plan snel vervolgstappen te zetten en kijken uit naar jouw sollicitatie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.