SERVICEDESK

Een groot onderdeel binnen onze organisatie is het op grote schaal servicen van winkels.
Door de krapte op de arbeidsmarkt en het vele verloop verkiezen retailers er vaak voor de servicedesk te beleggen bij een partner (outsourcing).
Bij het aannemen van alle inkomende communicatie worden deze calls direct geordend in ons ‘IT Service Management’ systeem, waarna de (aan)vragen of problemen vervolgens binnen de afgesproken kaders opgelost worden.

WAT HOUDT HET IN?

Binnen de servicedesk nemen wij alle zorgen uit handen van retailorganisaties. Wij bieden onze klanten één aanspreekpunt voor alle incidenten en (aan)vragen. Op deze manier zorgen we voor duidelijkheid door middel van 1 telefoonnummer waarlangs alle problemen worden opgelost.

Ons team heeft ruime ervaring en is gespecialiseerd om snel en effectief te reageren op alle inkomende communicatie aan de hand van het ITSM-systeem. Het overzicht zorgt ervoor dat we snel concrete stappen kunnen ondernemen. We weten als geen ander hoe hoog de prioriteit ligt bij het oplossen van vraagstukken vanuit de winkels, gezien downtime vaak gepaard gaat met omzetverlies.

HOE ONDERSCHEIDEN WIJ ONSZELF?

Gezien de voorkeur er vaak naar uit gaat om zelf een servicedesk op te zetten spelen wij daar als partner op in op de volgende manieren:

  • Proactieve kennisborging; al uw kennis blijft binnenshuis gezien wij hier continue mee bezig zijn. Wij bieden onder andere alle know-how aan via kennisitems en stellen deze beschikbaar middels Shift Left benadering.
  • Opereren vanuit uw organisatie; wij hebben de mogelijkheid om vanuit uw naam te opereren en richten onze systemen, processen en mensen daarop in. Wij stellen bijvoorbeeld engineers beschikbaar en zullen frequent bij u op kantoor werken, nemen de calls aan vanuit uw naam en richten een portaal in geheel in uw huisstijl met uw URL. De mogelijkheden gaan hier erg ver in.
  • Altijd een volledige bezetting; geen zorgen over voldoende bezetting door krapte op de arbeidsmarkt, vakanties en nachtdiensten. U bespaart hiermee een hoop management- recruitment- en opleidingskosten. Daarnaast hoeft u zich niet druk te maken over langdurige inwerktrajecten waarbij kennis vaak pas na enkele maanden effectief ingezet kan worden.
  • Call- en kostenreductie; in vele gevallen kunnen wij een call- en kostenreductie aantonen van 10% op jaarbasis. Wij leggen het huidige landschap in kaart, brengen het startpunt in beeld en bouwen onder andere met ons gespecialiseerd Problem Management team aan een omgeving met zichtbaar resultaat middels rapportages gebaseerd op uw behoeften.

WELKE MOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

Wij fungeren als aanvulling op uw eigen IT organisatie of kunnen de gehele servicedesk (eerste- en tweedelijns) in beheer nemen. Daarnaast kunt u ons ook enkel als back-up inzetten (bijvoorbeeld voor weekenden of ’s nachts).
Ons team is op verschillende manieren te bereiken: telefonisch, per e-mail, via een portaal in huisstijl naar keuze of via (video)chatting.

In alle gevallen blijven uw kernwaarden voorop staan. Dit zal voor ons altijd de hoogste prioriteit hebben.

Mocht het zijn dat u wenst dat wij ook op locatie gaan dan bieden wij hier onze ‘On-Site Services‘ oplossing voor aan, dit kan uiteraard als aanvulling gezien worden op deze servicedesk oplossing.

Neem contact met ons op!

Wilt u een van onze services zelf ervaren? Neem dan contact met ons op!